Direktlänk till inlägg 5 juni 2008

Välkommen LADY GARCIA !

Av Emelie - 5 juni 2008 23:43


Nu är hon här, vår alldeles egna Lady Garcia. Det vackra skimmel stoet som jag såg på en hemsida för några veckor sedan. Hon står här ute i vårt stall :)


Lady Garcia & jag !


Resan gick jätte bra. Jag kommer att skriva mera om äventyret som har vart idag, men just nu är jag ganska trött. det har vart både glädje & ledsamt idag, då Robban lämnade gården & Garcia anlände. Det kommer inlägg om detta : )


Ha det gott!

 
 
Ingen bild

Lisbeth

6 juni 2008 11:25

Välkommen vackra Garcia!
Jag kommer ut till dig idag och hälsar på dig. Detta kommer att bli jättebra Emelie, det kändes så i alla fall direkt när jag såg er ihop på bild. Ni är lika "pigga" båda två och kommer att jobba fint tillsammans. Ni måste bara lära känna varandra ordentligt först. Ta nu en sak i taget i lugn och ro och titta inte för långt framåt. Pusselbitarna kommer att falla samman med tiden. Jag önskar dig såååå mycket lycka och roligt med Garcia och lilla Fran. Snart får du äntligen riiiiida och ha mysigt igen.
Vi ses om en stund. Kram från mamma.

 
Ingen bild

Emelie

7 juni 2008 10:57

Tack för all hjälp & alla fina orden mamma! Kram på dig!

 
Jane

Jane

7 juni 2008 22:33

Hej emelie!
Vad roligt att Du verkar hittat en "Emeliehäst". Vad spännande! Hon var verkligen jättefin.
Lycka till önskar Jane & Nicki

http://www.larzon.bloggagratis.sesxzt

 
Caroline Kj

Caroline Kj

7 juni 2008 22:43

Ni 2 är ju bara SKAPTA att vara tsm, SÖTINGAR!.

http://kjellberg.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

8 juni 2008 00:00

Hej på er!

Jane : Tack! ja hon är mycket fin ;) och verkar jätte go.

carro : ja hoppas att det fungerar bra oss emellan, det känns bra så här långt i alla fall :) håller nu tummarna att det fungerar att rida henne också :) och att allt fungerar bra mellan henne & Fran.

Kram på er!

http://kawa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards