Alla inlägg den 1 juni 2008

Av Emelie - 1 juni 2008 23:17


Nu har jag spanat in en häst i danmark som heter Lady Garcia,jag och Christian var och tittade på henne & provred i lördags, hon var helt ljuvlig & underbar men jäkligt pigg ;) och det var ju det jag sökte...hmmm... he he he

Men jag bara fastnade för gumman, hon var sååå go. Nu har jag bestämt mig, jag skall köpa henne & väntar nu på en klinik besiktning, hoppas att hon går igenom den utan anmärkning. Hoppas nu att detta blir en "Emelie häst" :) mycket och länge har jag nu sökt denna häst, många har jag tittat på och ärligt talat var jag ganska trött och mätt på att leta efter min pålle... MEN NU SÅ!!! Håll nu tummarna för att hon går igenom besiktningen & att det funkar mellan oss!!

lady i sallet


 

söt


 

lite tittig ;) vacker!

 

efter duschen , nu skall täcket av, SÖT!!


 

 ska targeta mycket hihihi


 

jag & Lady Garcia


 

beridare på lady i friform.....







Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards