Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Emelie - 2 juni 2008 13:11


Migo har vad jag vet klarat sig från den andra katten sedan sist, det är bra. Vi har skrämt iväg den några gånger men ej sett eller hört att dom har bråkat, hoppas att det håller sig så.


Mina goa hästar Robban & Fran STORTRIVS på sitt stora bete med grönt fint gräs..skulle kunna tro att dom var dräktiga ha ha ha ha ha... Dess värre så känns det lite jobbigt för mig för det verkar som att Robban skall åka till en ny ägare, där han kommer få det super bra tror jag, med fler kompisar & stora hagar. Då jag nu har 2st stora hästar som bara kan gå som sällskap, jag vill ju ha en att rida också...det hade vart kul : ) och det kostar en hel del så jag tror ej att jag kan ha 3 st, då får lille Robban ett nytt hem. Det känns fruktansvärt trist & jag har enorma problem med att "släppa" en familjemedlem men nu är läget så..... Jag hoppas för allt i världen att det funkar bra & att han kommer stor trivas!..... usch va det känns KASST!! min lille Robban....


Robban & Fran rusar av sig...

 

Goa hästarna!

 

Söta Fran.....

 

mums va gott med stooort bete....




Papegojorna mår bra & dom väntar fortfarande på sin stora ute voljär (bur)


Leo & Inka mår prima, vi var i Öresjö & bada igår, det var JÄTTE KUL !!

Inka är i och för sig skendräktig nu, och det är pain in the as ...ett evigt pipande, ylande, gny, adopterar allt, bygger "bo", gömmer & bär runt på leksaker, när vi gömt och tatt bort alla leksaker så adopterade hon Christians strumpor ha,ha,ha  Hon skall även ha "flocken" samlad annars blir det lite yyyyylande, och hon är riktigt elak med lille Leo hon vaktar ju även allt nu...Lilla gumman :) ! Hoppas att det lägger sig snart för allas skull...hon blir ju trött och vi också ... : )


Leguanen Zero mår också jätte bra!


Nu väntas ju tillökning i familjen också, lilla damen Lady Garcia...(se tidigare inlägg) SPÄNNANDE!


Ha det gott!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards