Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Emelie - 11 juni 2008 22:46


 Efter en ganska seg & trött dag på jobbet så bar det hemmåt. Jag hade pratat med Christian om han hade sett hästarna i hagen, men det hade han inte. Men tråden var uppe så dom hade förmodligen inte rymmt :)


Jag kom hem & jag möts av mina älskade hundar som skall kramas & pussas mmmmm härligt. Papegojorna tjoa & ropa, migo kom strykandes & nu gick vi ut för att kolla efter hästarna. Jag gick till baksidan & kika men såg inga tottosar, Jag ropade på dem & hör bara ett brakande i skogen :) :) :)

Galopperandes kommer Fran & Garcia med öronen spetsade frammåt.HEJ Fran gör sliding stop framför mig & Garcia får också komma fram till mig !! Kul! Där fick dom lite knäckebröd & vi pratade lite :) Jag kunde stå & mata bägge brevid varann...BRAA! Fran "jagade" inte iväg skimmel tjejen nu...det tar sig! Dom börjar gilla varann tror jag :) (hoppas)


Ja, va kan man säga! Helt underbart med ett så ärligt & fint välkomnande från alla mina älsklingar.

TACK FÖR ATT JAG FÅR VARA MED ER!


Älskar er!

Av Emelie - 11 juni 2008 19:31


För min lilla Migo dög ikke torrfodret jag hällde upp till honom. Han gick raka vägen ut på jakt & kommer hem med en stor RÅTTA!!! usch bläää usch  usch usch.....blääää...........


Men duktigt att han håller rent runt gården : )

Bara inte han lämnar massa äckel rester.....


Här avnjuter han den ***** måltiden....

 

Migo efter jakten med byte!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards