Direktlänk till inlägg 3 juni 2008

LADY GARCIA

Av Emelie - 3 juni 2008 23:55

LADY GARCIA

Nu är det klart!! Lady Garcia anländer till Sverige torsdagen den 5 juni. Hon gick igenom veterinär besiktningen UA!!    KUL!!!!! :)


Detta skall bli roligt & spännande! Hoppas att allt funkar bra & att hon kommer att trivas. Välkommen gumman, vi väntar!


Den för mig tråkiga nyheten är att min älskade Robban skall lämna gården på torsdag morgon/förmiddag till en vän till mig. Lady garcia kommer INTE att ersätta honom för den han är men jag har insett att jag ej kan ha 2 stora sällskapshästar & en ridhäst, hur mycket jag än vill, och det hade ju vart kul att kunna rida : ) Men jag hoppas och vet att han får det gott, med fler kompisar & stora hagar. Med gråten i halsen så är det så det får bli.

Jag önskar min lille Robban all lycka och välmående, han finns alltid i mitt hjärta & jag kommer åka och pussa på han då & då..... Fungerar det ej hos hans nya hem är han välkommen hem igen då jag ej låter han bli en vandringspokal. Kram på dig Robban!!!!!

 
 
Caroline Kj

Caroline Kj

4 juni 2008 19:53

Vad ROLIGT att hon kom igenom besiktningen!:), och vad roligt för dig att du äntligen får en ridhäst!;).

Många kraamar Caroline

http://kjellberg.bloggagratis.se

 
Caroline Kj

Caroline Kj

5 juni 2008 14:21

Idag är det ju DIN stora dag!;). Hoppas att det funkar när du hämtar Lady Garcia. Och hoppas att det funkar och går bra i fortsättningen!.

http://kjellberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards