Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Spot a lote Robe

Av Emelie - 28 augusti 2008 21:23


Min "lilla" Robban!


Här är Robban & jag...myser & pysslar lite i hagen :)


Ja idag har jag träffat Janne som nu har Robban hemma hos sig. Robban åkte ifrån mig i Juni, jag tänker allt en hel del på honom men jag vet att han har det bra hos Janne & på deras gård fullt i djur & pyssel. Dom har ridit på honom och allt går super bra! Han har vart lugn & fin när de har ridit tillsammans med nån annan häst men när han skulle rida ut själv på han så var det fullblodet i han som kom fram :) ... Vilket Janne i o för sig tycker é kul  hahaha....Det verkar som om att han mår jätte bra i alla fall. Jag skall åka & hälsa på honom nu framöver för det har ju heller inte blivit av (som mycket annat)...

Här är Robban hos mig när vi släppte honom här hemma för dryga året sedan.


Ja ....jag är lycklig att han mår bra & att han lever!

Tusen kramar & pussar till dig Bobbis OCH massa godis förståss *fniss*

 
 
Caroline kj

Caroline kj

29 augusti 2008 15:17

Sööta är han!.

http://kjellberg.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

30 augusti 2008 11:32

Var han verkligen så stor? Gick jag verkligen med honom och var med honom i hans box? Härlig häst som jag saknar!!!

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lin

31 augusti 2008 22:21

Hej Emelie och TACK för den underbara kissen!!!!
Vi har haft en mysig kväll tillsammans och hon är minsann inte rädd av sig:)
Leker och har kul, spinner när man pysslar med henne. Ia har fått slicka på henne nu och de har hälsat:)
Kramar från oss

 
Emelie

Emelie

31 augusti 2008 22:44

carro : ja visst är han :)

Lena : Ja "lille" bobbis.....

Lin !!! Va KUL!! Jag önskar er all lycka med lillen, älskar verkligen henne/han, "tuff", söt, nyfiken, gosig & lekig...så tacksam & go! Pussa & gosa me lillen från mig!

http://kawa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards