Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Emelie - 27 augusti 2008 21:23


Min lilla goa Amigo som jag tog hand om för snart ett år sedan trivs som attans här & vi trivs med han. Nu när lillen (kattungen)har kommit hit & han känner doften av en annan katt så är det inte lika kul ... han håller sig mycket borta & verkar lite sur faktiskt. Han har ALLTID kommit när jag ropar på han men nu de senaste dagarna så passar det inte herrn...(om han nu hör mig) När han kommer hem & in så är han på sin vakt & pratar med massa konstiga läten hihihi. Hundarna bäddar han ner sig hos men han vill då inte se nån annan katt i sitt eget hus!! hmmm


Konstigt att djuren är så...våra hundar (hans poolers) går hur bra som hellst men en katt NÄ HE DU! Borde dom inte digga varann? kanske kommer efter ett tag men ändå... är det någon som vet hur de fungerar? vill dom inte leva i "katt flock" ??????????????? Nu vet vi ju inte om "lillen" kommer att bo här men OM är det till nytta för Migo då eller inte??

 

Turbo Amigo

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards