Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Emelie - 11 augusti 2008 13:20


Igår kom chocken.....


Ann-Louise,hennes man & goa goa son Johan har 3 katter,5 hästar & fyra sköna voffsingar. Alla är helt underbara individer & man ser att alla mår sååå gott. Hingstarna busar i hagen, katterna göttar sig överallt ,hundarna leker...underbart!! dom har 3 schäfrar & en dansksvensk gårdshund.


 Kiro är äldst ca13-14år en helskön individ som trivs med livet & gör allt för sin älskade familj!



Inka (D/S gårdshunden) en liten äldre dam som har skinn på näsan UR SÖT!!


Essie, hon är snart 7 år & är foster mamma till puppies, leker som tusan & njuter av livet bland alla hennes vänner.


Jago som han skulle heta kallas fortfarande Puppis & det är vad han är, en tokigt glad valp som härjar runt & aktiverar gårdens alla individer till 100%.

Han är lite större nu (bara lite ;) ..)



Jag var ute & skura stallet igår sent på kvällen, kom in och fick då besked om att Essie hade gått bort. Fatta inget först ....sen kom chocken! . VA!!!!!??? ESSIE?? VARFÖR??? nää det kan inte vara möjligt.


Essie var full i lek, full fart framåt, ingen kunde svepa landskapet så jämt i den hastigheten hon hade. Hon blev bara 6 år och några månader gammal. Det går inte att beskriva med ord....men va orättvist..det var inte tid för henne att lämna nu. Jag kan bara tänka mig in i familjens känslor & jag tänker på er!! Goa sonen Johan, han har haft Essie vid sin sida så länge han minns...allt roligt Ann-Louise & Essie gjort ihop. Kiro som har fostrat henne sen hon var valp & "lille" Puppies "mamma" som ständigt ställde upp i lek & brottnings matcher....alla lär sakna henne oändligt.


Vi tänker på dig Essie & du kommer alltid att finnas hos familjen Ryrvik som en vakande ängel.


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards