Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Mina goa papegojor!

Av Emelie - 18 mars 2008 00:10



Skrev ju i mitt förra inlägg att jag skulle greja lite med mina goa gojjor.... här kommer lite bilder på dom från igår.


 

             Jacko kan vinka & säga hej eller hejdå samtidigt!



 

                       Pucki sitter och pratar i sin bur!


 

Här blev lille gumman lite skraj för den konstiga kameran som lyste rött på henne :-) så hon flög ner på golvet....


 

Wictory tigger lite mat från mig, han vill att jag skall mata han genom munnen.....


 

Här har han fått en jordnöt av mig som han mumsar på .....


BILDBEVIS!!!!  Jag har berättat för nära å kära att Wictory mer än gärna ska hålla på att pilla överallt när han sitter med mig, han skall mer än gärna IN i mina öron(som är rena för övrigt :)  )....ha,ha,ha,ha,ha Här får ni bildbevis ;-)




Visst är dom fina! så otroligt smarta individer!


Jag skall skriva inlägg och berätta mera om var & en av dom..... det dyker nog upp här i vår ;-)


Ha en underbar dag!! Och kör/gå försiktigt ,det är blankis ute!!! Vilket snö kaos det har vart för övrigt ....jag som trodde våren kommit, men det är ju alltid såhär på vårkanten .... Hej svejs i lingonskogen : )

 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

18 mars 2008 12:17

Underbarar de är. Ja, Victory är allt min favvo-pippis. Han är så SÖÖÖÖÖt så!!!!

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Jane

Jane

18 mars 2008 15:00

Hej Emelie!
Vilka vackra fåglar! Så färggranna de är. Kan tänka mej att de är rätt smarta djur. Nu har jag blivit smittad! Bloggsmittad! Har skapat en egen blogg efter att bland annat varit inne här och läst. Välkommen in på min sida! Får jag länka till din blogg?

Kram Jane
http://larzon.bloggagratis.se

http://larzon.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Caroline Kj

18 mars 2008 18:58

Vad fina och goa bilder som du har tatt på dina underbara fåglar!.Tycker precis som Ann - Louise att Wictory är världens coolaste fågel!:).Wictory är allt en smart filur!:D. Kraaaaaaaaam Carro!:D.

 
Emelie

Emelie

18 mars 2008 19:30

Ja dom är vackra!! :)

Jane: va kul! japp det är helt ok om du länkar till min blogg ;-)

http://kawa.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Caroline Kj

22 mars 2008 11:12

GLAD PÅSK på dig och alla dina djur!:).Kramiz Caroline

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards