Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Emelie - 31 mars 2008 21:44



Hej på er!


Så ni har inte tröttnat ännu på att gå in här ;-) har ju inte skrivit på läääänge! Kul att ni är mina trogna läsare : )


Jag har vart dålig på att skriva nu, kanske beror det på vädret eller ja...ja vet inte. Helt plötsligt i allt "vår planerande" så kom ju värsta vintern, den vi saknat hela vintern, några sköna dagar av snö,ljust & fint med gnistrande sol. Den kom ju men dock lite sent. Nu har det ju regnat bort i alla fall & jag hoppas på att den riktigt sköna våren & sommaren är påväg!


SOMMARTID!!!!! helt underbart!! vad mycket mera man kan göra med djuren & så när det är ljust ute lite längre. Idag så var jag , Christian & Fran ute på en promenad. Det var skönt tyckte hon tror jag. Robban däremot var "spatt galen" i sin box där han blev "lämnad" han har då verkligen separations ångest stackarn. Sparkar & gnägg som hördes långväga.... hmmm...


Hästarna blev av med täckena nu ikväll, DET VAR SKÖÖÖNT tyckte dom & dom har kliat & kliat & kliat varann : )

Det skall ju bli fint väder imorgon sägs det, så det kan vara skönt att lufta kroppen lite.


Ha det gött!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards