Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Emelie - 16 mars 2008 18:27

Nu när solen var framme så fick man gooo energi! Jag ÄLSKAR solen!! Jag har stor städat i Robbans box , blev väl ca 5 kärror med piss & skit. Han hade rört runt så när jag & Fran var ute på promenad så det var bara att mocka ur större delen av bädden,så nu blir dom nog glada, massa ny & fräsch spån & så... gottit!


                           

                              Robbans nybäddade box!

Jag passade även på att så lite fröer,som förhoppningsvis ska bli fiiina Prakt Salvier. Ja, det var var jag hann ute i solen idag, jag har ju arbetat hela dagen på mitt jobb också.


HOPPAS PÅ FINT VÄDER UNDER PÅSK!! det ska bli helt underbart att vara ledig 4 dagar på raken, det är inte ofta man får.


Nu ska jag greja lite med mina papegojor tror jag, kanske kommer ett nytt inlägg om dom....vem vet!


Kram på er!

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards