Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

Jag vill så mycket!

Av Emelie - 4 mars 2008 19:38

Idag har vart en jätte fin dag, solsken & underbar luft. Jag hade ambitioner om att greja med hästarna innan jag började arbeta kl 12 på dagen men det enda som jag hann med var att mocka åt hästarna, ge dom hö,mata leguanen & wictory & gå en promenad med hundarna........ vet inte men jag prioriterar väl helt fel. Sov tex alldeles för länge, men jag var jätte trött & behövde väl det.....Och nu kom jag hem från jobbet kl är 19.30, ska jag påbörja nått nu i kolsvarta mörkret? nja...


Jag vill så gärna greja varje dag, jag vill komma igång med ridningen & jag vill känna mig trygg i det jag gör. Men det är bara att konstatera att alla händelser som hänt det senaste året har ärrat mig rätt "bra".... JAG MÅSTE KOMMA "ÖVER" DET SNART! Jag blir toookig av att ständigt tänka : om jag gör så KAN detta hända, om jag gör så så KAN det gå åt helvete, står jag där är det fel....åhhh knäpp!! Hur ska jag göra? JAG VILL, JAG VILL ,JAG VILL!!


Nu när det börjar bli ljusare & solen är framme så blir man ju inspirerad & vill så mycket. Och tro mig , jag VILL känna "det där" man känner ihop med sina hästar att rida tryggt & gott på mina goa hästar i lugn & ro i skogen,solskenet & lyssna på fåglarna,titta på rådjuren & bara njuta.....mmmmmmmmm.....


Hoppas mina spärrar släpper snart & att jag får det jag önskar mig! jag vill komma igång med Robban & Fran! Älskar ju hästar! Som man skrev förr :

I LOVE HORSES 4-EVER!!! ;-)


 
 
Bimbo Boy

Bimbo Boy

4 mars 2008 19:55

Söt hund :D

http://www.bimboboy.com/blogg

 
Ingen bild

Caroline Kj

4 mars 2008 21:07

Ja det är ju inte kul att ha en sån spärr när man verkligen vill rida också kommer det upp en tanke i huvudet: Om jag gör så kanske jag blir avslängd eller ner sparkad m.m ( det har inte kommit upp en sån spärr för mig!, men för en utav mina kompisar!:( ).Men du får väll se det possitift, det är inte alla som har sånna fina djur som du har!:).. Kramiz Caroline.

 
Lena

Lena

4 mars 2008 21:26

Ta allt i små små steg och var inte rädd för att låta det ta tid. Var inte heller rädd för att de om hjälp. Du hade maximal otur och hur stor är sannorlikheten att det ska hända igen? Lätt att säga men svårare att omsätta i verkligheten - jag vet. Du är jättebra med dina hästar så sätt inte för stor press på dig! Kram Lena

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

4 mars 2008 22:50

Tack för fina ord! Kram på er!

http://kawa.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 mars 2008 20:42

Vem uppfann 70-talet?

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

8 mars 2008 11:07

Har hittat en bok till dig!!!! Ska försöka få tag på den bara......
Det kommer att gå fint. Med våren kommer orken och optimismen och så hipp som happ har hjulen börjat rulla :-) och du far runt i galopp igen!

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

9 mars 2008 02:05

he,he 70-talet. Kul tema på festen;-)

A-L : ja jag hoppas verkligen det,...TACK för all hjälp & stöd idag!! Jag behöver verkligen det!!!!!

KRAM PÅ ER!!

http://kawa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards