Direktlänk till inlägg 1 september 2008

Nu har lillen flyttat

Av Emelie - 1 september 2008 19:25


Japp.....Nu har lille kattungen fått ett alldeles eget hem. Det känndes jobbig att ta beslut om hon skulle bo här eller om jag skulle söka nytt hem till henne. Jag gillar VERKLIGEN denna katten...så gooo. Att hon överlevde var ett mirakel & det känns så skönt att hon gjorde det & att den lilla är så pigg, nyfiken & leken av sig nu. KUL! :)


Här kommer lite bilder på lillen :

 

Sötis & jag gosar.



Gullig va!


 

Sött kort där lillen putsar sig, tillslut satt hon med ryggen helt mot väggen och tvätta båda tassarna som en kanin typ hihihi...sött!


 

Lillen skall flytta nu, här påväg in i bilen....*snyft*




Vissa (dom flesta) tycker kanske att jag är "fjantig" för "det är ju bara en katt" men NEJ det är inte bara en katt, det är en individ som har en alldeles egen själ & personlighet som jag älskar. Jag fäster mig vid djur & deras sköna inställning till livet. JAG ÄLSKAR DJUR ÖVER ALLT ANNAT!


I alla fall så dök det upp en familj som passa jätte bra till lillen, dom är snälla & noga med djuren. Hon /han kommer få det såå bra där. En hundkompis får hon där me :) Jag var och lämnade lillen där igår & det känndes bra. Det är en bekant till min vän Ann-Louise och det känns också bra för vi kan hålla lite kontakt & jag får höra hur det går och så. Lillen får ett hem på landet med egen mark & skog, en familj som bryr sig & mycket mys & kärlek :)


 

Här är lillen i nya hemmet, nyss framkommen.

 

Här kollar nyfikna lilla jag vad det är för nya skålar jag fått och vad som finns i dem :)


Lillen började äta direkt nästan & sen busa vi lite. Skönt att hon är så avslappnad och pigg nästan direkt i det nya hemmet. Känndes bättre att lämna henne då än om hon vart ängslig, men nä då full fart frammåt :) hihihi



LYCKA TILL MED LILLEN!

Jag hoppas och tror att ni ger henne ett varmt,kärleksfullt och kul hem. Kram till er och pussa MASSA på lillen från mig!

Vi hörs!

 
 
Caroline Kj

Caroline Kj

1 september 2008 19:53

Det är INTE barsligt om man har svårt att släppa ett djur! . .

Kram kram

http://kjellberg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Lin

2 september 2008 06:20

Kärlek är ingen bristvara!!

 
Lena

Lena

2 september 2008 08:06

Jag håller med dig när det gäller djuren! Jag tror också att katten får det bra. Kramar Lena

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emma

9 september 2008 00:29

VILKEN SOLSKENSHISTORIA! Det värmer i hjärtat att höra att det gick så bra och hoppas at det går fortsatt br med den lille.

 
Emelie

Emelie

9 september 2008 10:28

Carro: Nej det är inte lätt

Lin: Va skönt! hon får det bra hos dig!

Lena: :) kram

Emma : Hej gumman! ja vist är det skönt att allt gick så bra. kram

http://kawa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards