Alla inlägg den 8 september 2008

Av Emelie - 8 september 2008 22:20


Hej på er!


Jag har fått en hel del kommentarer från inlägget Alla liv är viktiga! om hammaren som ligger brevid lillen (kattungen) när hon i stort sett är livlös. DEN HAR INGET ATT GÖRA MED TILLSTÅNDET PÅ KATTEN. Ett förtydligande bara.

Jag hade precis kommit ur bilen då jag la henne på en bänk i stallet, där det råka ligga en hammare som även kom med på bild. Ser lite skummt ut men som sagt den har INGET med kattungens dåliga tillstånd att göra.

Jag räddade katten och gav henne all energi jag kunde, nu mår hon prima och har fått nytt hem, är lycklig & leker för fullt! det värmer i mitt hjärta att hon klara det!!!!!

Här kan ni följa lillen i nya hemmet & som nu har fått ett eget namn, Cleo  : )

http://redneck.bloggagratis.se/


Ha det gott!


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards