Alla inlägg den 12 september 2008

Av Emelie - 12 september 2008 20:07


Här kommer lite bilder på de två damerna.



Här är jag & Fran i hagen och myser lite....

 

Äta bör man...massor!! :) än finns det gräs :)

 

Visst är hon söt, Lady Garcia. Hon har ett lite busigt "ponny uttryck" ibland, det är gulligt! Hon är i alla fall jätte snäll & har landat fin fint här hemma tillsammans med oss & Fran.


 

lady igen...:)


Hoppas att det kommer inlägg snart om igångsättningen av Emelie ;)

Av Emelie - 12 september 2008 19:49


Nu är sommaren över, det finns i och för sig en hel del mygg kvar men värmen & semestern är ju över för i år. MEN det kommer en fin & mysig tid nu också ( säger jag nu) hihihihi...man blir ju trött på mörkret tillslut, speciellt om det inte kommer nån snö i vinter. Men sitta inne & mysa med levande ljus & en go filt kan man ju alltid göra.(när man inte skall mocka skit & greja med hästarna, va ute med hundarna i mörker /ösregn/snöstorm)....ha ha ha ;) Hoppas på en fin höst/vinter! Skönt för hästarna när alla insekter försvinner så dom kan slappna av mer.


Här kommer lite sommar bilder i alla fall...



Leo i öresjö efter ett simtränings pass.


 

Jag & Inka leker i vattnet hos mormor & morfar.


 

Inka tränar/ har kul i öresjö.


ahh, avkoppling!!! GÖTT! mmmmm


 

Goa Leo gubben!


Mina älsklingar Inka & Leo <3

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards