Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

Äntligen!

Av Emelie - 21 februari 2008 21:47

Hej på er alla! Nu är äntligen mitt första inlägg här :)......hade skrivit ett låååångt inlägg precis som bara "POOOFF" försvann...som den nybörjare jag är på detta hihihi... ja ja , jag provar igen! :)


Jag vill börja med att göra en kort presentation av min älskade familj!

 Min goa sambo/älskling heter Christian, hans största intressen är våra goa hundar Leo & Inka, köra cross och alla andra fordon som finns att leka med ;).......vi har 2 goa hundar, en labrador som heter Leo & en dalmatiner som heter Inka, dom är såååå underbara!! 3 papegojor, dom heter Jacko, Pucki & Wictory. Vi har även en leguan som heter Zero & en go katt som heter Amigo, kallas "migo", 2 st hästar, en paint som heter Robban & ett halvblod som heter Fran!

Ja å så mig förståss! Jag heter Emelie & mitt brinnande intresse är naturligtvis min älskade familj,mina djur! som ni kanske redan "hajat" ;)


Detta var bara en väldigt KORT presentation som sagt, tänkte göra ett inlägg för varje individ framöver, så ni får läsa i bloggen! ;)


Ann-Louise!! Nu kommer du som före detta svenska lärare få SPATT på mig :) ha, ha ,ha....jag är inte så bra på stavning!! Men GOTT FOLK ni får härda ut ;)


Här kommer lite bilder på alla oss :

 
 
Ingen bild

Lisbeth

21 februari 2008 22:17

Hej!
Grattis på din födelsedag goa Emelie!
Lycka till med din blogg. Roligt att se er allihopa gossingar.
Kram från mamma ;-)

 
Ingen bild

Emelie

21 februari 2008 22:21

Tack goa mamma! Du är min ängel! KRAM!!!

 
Lena

Lena

22 februari 2008 11:29

Vilken underbar bild på dig och hundarna!!! Jag försökte svara i går när du ringde men det bröt och jag orkade inte gå upp igen. Tänkte att du ringer säkert på den vanliga om det är något. Kramiz

http://klingemaden.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

22 februari 2008 13:33

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen! Det var på tiden att du startade upp en blogg. Nu ser vi fram emot många fina bilder och härliga kommentarer om dig, Christian och alla djuren =-D.
Kram kram kram!

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Caroline Kj

23 februari 2008 11:30

Vad fiiiiiiina bilder på alla dina djur!..

 
Emelie

Emelie

23 februari 2008 17:45

va kul att ni gillar bilderna! Dom är sååå goa alla mina änglar!!

http://www.kawa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards