Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Emelie - 24 februari 2008 21:56

Här kommer en bild på mig & Leo på en skogstur,kolla in min rena jacka ha,ha,ha såhär ser man ut när man har en slappardag & har hästar & bor i skogen :-)


 

Goa Leo, han är sååååå smart min "lilla" ängel!!

(koppel på pga avliden hare i närheten = mums....blääää)


 

Inka och hennes ÄLSKADE fotboll! hon skulle LÄTT kvala in i landslaget!!!!!

 

Inka, hon är ju bara SÅÅÅÅ VACKER & GO!! vilket fokus !!!


Av Emelie - 24 februari 2008 21:42

Hej på er alla!


Idag har vart en riktig slappar dag...mmmmmm....gött! ;-)

Jag fyllde år i torsdags så några i min goa familj kom & hälsade på, min älskade bror Johan, goa mamma & goa goa mormor & morfar.


 

Min fina bror Johan :)



Mormor & morfar, med Inka i knät :)


 

Min älskade Christian & jag ;-)



Jag missade ju att fota mammsen idag, men detta är ett kort från tidigare nu i februari :)

Min mamma!! Du är bäst!!! KRAM



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards