Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Emelie - 26 februari 2008 23:55

Hej hej!


Idag har jag vart på kurs med jobbet, är ganska seeeeg nu...men det var intressant ändå. Ja ja nog om jobb ;-) Tänkte bara göra ett kort inlägg & visa en till som är trötter, Robban som precis har rest sig ur sin ny mockade box, han låg & sov sååå gott. Hela han är full i spån, kolla :


 

hi,hi,hi...


Här kommer även 2 kort på Turbo Amigo "migo", ett när han leker med kamerans snöre & ett annat gulligt kort...





 



SÖTISAR!


Nu nu ska jag zzzoova, det ska bli gott. Jag har hört rapporter om att det ska bli ännu en riktigt blåsig dag imorgon & jag hör nu att det börjar blåsa upp. Hoppas på att alla träna står kvar & att vi får soool snart.


Vi hörs imorgon! Kram på er alla!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards