Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Emelie - 5 juli 2010 00:51

Ha ha ha ... ja såhär var det ... jag satt i vardagsrummet då jag hör Christian ropa med panik i rösten : " EMELIE" kom hit !!!!! va faan !!? kom ..... " jag trodde det var nått riktigt läskigt så jag skynda dit. Christian står inne i badrummet och var påväg ut men där satt det ( hålli er nu ) EN PADDA !!!! Waaaahhh !! och paddan mota dessutom Christian så han fick backa in i badrummet igen typ ... HAHAHA, shit va jag skrattar... till och med nu när jag skriver detta!     Så sött juh ! a men i alla fall , jag fick ju fångat in paddan som ville se hur vi bodde , för att släppa ut honom i trädgården igen. Fick några kort i ögonblicket då Christian stod klistrad mot dörrkarmen och sedan några på paddis.  

  

    

Söt liten rackare :)

Christian förklara att han tyckte just paddor var lite läskiga sådär när dom kommer in hoppandes mot en i badrummet. Finns grejer jag tycker är läskiga me så jag ska inte vara för "kaxig" men jag tyckte bara hela grejjen var så söt ! Och Christians reaktion var nog helt normal, inte varje dag man får paddbesök på toan .   

Jag släppte ut lillen vid vår lilla damm där han snabbt hoppa i plurret för att ta sig en vilo paus efter äventyret.

  

När jag fotat denna lille krabat i dammen så såg jag att han hade en polers där också :)

  

Kanske blev det kärlek , haha !


När jag var ute så såg jag även sniglar som gillar att äta upp mina blommor! Mördarsniglarna är här !!   jag kan i alla fall konstatera att denna ganska fascinerande varelse ÄLSKAR att ha SEX & ÄTA !! japp ... så är det ! Kolla in bilderna på dom slemmiga "killer snailsen" när dom snigelspårar i min trädgård !

  

  

  

  


Faktum är att dom här faktisk äter upp ogräs, och det är väl bra eller ? Har ni sett vad dom dreglar ? Som sagt , ganska fascinerande djur trots att dom är slemmiga, alla hatar dom och dom äter upp fina blommor.


SÖT padda :

  


Sov gott ! Tjao   

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards