Alla inlägg den 24 maj 2010

Av Emelie - 24 maj 2010 16:19

Nu när värmen kom & vädret är sååå skönt så åkte jag & Christian på nån liten enveten bacill

   ....

Först ont i halsen som tusan, sen bröt de ut ... snuva,hosta, slem , värk i kroppen, feber ... a you know ..  ett tag kändes det som bakterierna höll på att skära köttstycken ur halsen på mig      

  

Man får trösta sig med att det är övergående i alla fall ... finns mycker värre saker att ha .. men oavsett så känns det inte kul att vara sjuk ...

Både jag & Christian kännde/ känner oss såhär :

  

Men , det börjar bli bättre nu , det går åt rätt håll   

Undra om det är massa förkyldningar som går ? det kom så oväntat nu på nått sätt när våren & värmen är här. Men så är de ... Nu ska jag ut i trädgården för att få lite frisk luft. Ha det gott !

Av Emelie - 24 maj 2010 15:51

Våren är definitivt här & sommaren är på väg. Helt underbart! Jag är fascinerad av hur grönskan sprider sig med snabb fart, nästan så man kan se hur allt växer när man tittar på det. Alla uppskattar det , man ser på harar ,rådjur, älgar med flera att dom stor trivs. Även våra djur har bus i blicken och man kan se att liksom vi blir glada & pigga av det härliga vädret så blir även dom    . Det är helt underbart att bara sitta ute , ta en kopp kaffe, njuta av naturens omgivning & ljud. Jag ÄLSKAR att bo på landet också, jag uppskattar verkligen det.

Här är en bild från gårdagens ljuvliga solnedgång, hade jag kunnat lägga till alla ljud som var i skymningen från djurlivet så hade det vart bra. Men vi får nöja oss med en bild här på bloggen   


Vackert tycker jag ! Ut & njut av moderjord så hörs vi     

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards