Direktlänk till inlägg 18 april 2010

Brunstiga damer träffar snyggingen :)

Av Emelie - 18 april 2010 23:39

Idag var det dags för ett ihop släpp. Lillen har vart här i drygt en vecka nu & vill gärna ut tillsammans med dom andra hästarna för att få vara flockdjur som han är. Det har gått super bra att ha honom i enskild hage också men nu ska det bli kul att ha dom ihop :)  . Christian & jag har förberett hagen hela veckan, för tack vare kalhygget som blev i större delen av vinterhangen så har det vart miljarders med pinnar. För att minska skaderisk och öka framkommlighet så har vi röjjt gärnet ...

I alla fall ... mötet mellan dom 3 gick bra ... Fran & Garcia är tokigt kära .. ha ha .. rejäla brunster må ja säga .. hahaha. Lilleman var dock bra mycket kaxigare än va jag trodde han skulle vara . Han kastrerades först förra året och jag var lite fundersam hur det skulle gå med tex Fran som blev helt knäsvag bara hon hörde honom gnägga .. ha ha .. men det går bra ... lite gruff och lite fight var det men det såg ut att gå bra . Nu går dom lugnt & fint i hagen tillsammans & jag hoppas det blir en lugn och go natt också. Här kommer lite bilder på mina älskade vänner   

  

Fran & Castor

  

Fran , Castor & Lady Garcia

  

    

Lady garcia


Efter en stund i hagen så bestämmde sig castor för att rulla sig , han valde rätta stället .. HAHA .. blev bara liiiiite lerig ... kolla in   

  

    

Japp , va säger man ... fin palomino färg    ha ha


Mina älskade hundar Leo & Inka var förståss också med ute i trädgården , här kommer några kort på dom också.

      


Man blir ju glad av att bara titta på dom små änglarna     tack för ni finns !


Snälla Rod,Magnus & Christian hjälpte också till idag med att flytta en tung bal en bra bit , man kan faktiskt ha roligt när man gör sånt me  

  

  

Walaaaaa´a..... se va fiiint     


Nu blir det sängen snart , Go natt macken , ses imörrn ...

 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

19 april 2010 08:19

Åh så roligt att det funkade så bra!!!! Härligt! Och vilka fina bilder på vackra hästarna sen! Ljuvliga!!!
Måste höras idag och få vidare rapporter om läget. :-D
Du har allt enormt goa gubbar runt dig! Hi HI hI HI fniss fniss va fin den blev...
Kra kra kram gumman!

http://hastochhund.bloggagratis.se

 
Emelie

Emelie

19 april 2010 13:44

hej :)) ja , sååå gött ! klart vi hörs sen , måste ju höra hur det går med dina goingar oxå !
Ja dom är allt snälla gubbarna som hjälper till med allt, till och med fick man en konst målning på balen, hahahaha , inte illa ! kraaaaaaaaaam

http://www.kawa.bloggagratis.se

 
Ewa

Ewa

20 april 2010 19:14

*hahahaha* jag har också en vit häst som oftast inte är vit alls, men din var något i "hästväg"
:-)

http://saraconnemara.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 20 juli 2011 13:07

Jag är sjukt sugen på att blogga igen ... men funderar faktiskt på att skaffa en ny blogg , MASSOR har hänt sen jag skrev här sist och vi lever ett helt annat liv nu .. bor på annat ställe och har en massa mer familjemedlemmar :) så .. kanske börja p...

Av Emelie - 25 juli 2010 16:46

Japp så är det ! P!NK ROCKS   Vi hade det jätte bra i Göteborg & njöt av Pinks show. Hon är helt otrolig på MÅNGA sätt. Så bra texter som berör och ger budskap, hon vågar sjunga om och ta upp saker som andra ofta väljer att vara tyst om, verkligheten...

Av Emelie - 23 juli 2010 12:48

Japp, idag väntar äventyr ! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite inför dagens bravader . Först bär det av till Ann-Louise www.hastochhund.bloggagratis.se för lite förfest och laddning inför kvällen. Sendan bär det av ner till Göt...

Av Emelie - 19 juli 2010 17:36


   Foto : Leo och Inka 18/7-2010

Av Emelie - 19 juli 2010 14:38

Igår ,söndag kom jag hem efter att ha jobbat till mina goingar här hemma, jag blir alltid lika glad av att komma hem till min familj. Vovvarna lekte i trädgården, min mamma och Christian satt och mös i solen och hästarna njöt i hagen. Extra glad blev...

Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards