Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Emelie - 1 juli 2008 23:26



Japp, flugtäcke en nödvändighet. Jag vill inte ha täcken på hästarna nu när det är sommar & gott ute, tycker att dom skall få slippa alla attiraljer och bara få vara hästar ute på stora gröna betet. Men attans va alla möjliga insekter biter dem, usch stackare! Så mina har fått flugtäcken på sig nu. Båda mina flugtäcken är med avtagbar hals, vilket är bra tycker jag. Fran fick ett flugtäcke förra året av mig p.g.a hennes knott allergi, ett RAMBO PROTECTOR. SKIT BRA!! Kosta massa pengar men det ÄR kvalité. Så ni som använder flugtäcke flitigt på era hästar, det ÄR värt att investera i ett t.ex rambo täcke. Bild på det täcket jag har på Fran


RAMBO PROTECTOR

 

Bra betyg!

Vill ni veta mera om dem så kan ni gå in på www.horseware.com

t.ex Granngården för dem ;)


Ha de!


Presentation

Omröstning

Vem är du som läser i min blogg?
 Nära vän
 Familj
 Bekant
 Bekant till nån i min närhet
 Okänd kvinna
 Okänd man

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards